2024
- Proprioceptie en spanningsregulatie
- ABA: fysieke co-regulatie oefeningen om intrinsieke motivatie te bekomen
- Het voorspellend brein
2023
- Inleefparcours autisme
- Weerbaarheidscursus bij mensen met autisme
- Coachingsopleiding (GROWW)
2022
- Trainen van executieve functies
2021
2020
- Autisme en sociaal functioneren
- Autisme in combinatie met stress en angst
2019
- Opvoeden tot zelfvertrouwen
- Gedifferentieerd evalueren
- Studiebegeleiding: aanpak, plannen, organiseren, studeren en reflecteren
- Autisme en sociaal functioneren
- Nieuwe autoriteit van Haim Omer
- Hechtingsproblematiek
- (Faal)angst bij kinderen
- Hoogsensitiviteit bij kinderen
- Coachingsopleiding: bruggenbouwer en belangenbehartiger.
2018
- Activerende STICORDI-maatregelen in de klas
- Algemene ontwikkelingsachterstand
- Coachingsopleiding: bruggenbouwer en belangenbehartiger.
- Constructief omgaan met storend gedrag in de klas
2017
- Intensief traject ABA-therapie (zie 2015-2016)
- Coachingsopleiding: bruggenbouwer en belangenbehartiger.
2016
- Differentiatie in het onderwijs
- Autisme: valkuilen en verborgen talenten
- Beelddenken
- ACT
- Sensorisch profiel opstellen voor mensen met autisme
- Autisme in zijn algemeenheid en medische aspecten
- ABA-therapie (1-jarig intensief traject)
- M-decreet (1-jarig traject)
2015
- ABA-therapie (1-jarig intensief traject)
- M-decreet (1-jarig traject)
- Autisme en een verstandelijke beperking
- Autisme en communicatie
- ESDM (Early Start Denver Model)*:
- GlASShelder: autisme en prikkels
- Autisme in de klas
- Autisme en medicatie
2014
- IMPACT - ASS;
- Oudercursus autisme
2004
- Diploma leerkracht secundair: Nederlands, informatica en economie
2024
- Postgraduaat Auticoach (PXL)
- Opleiding ADHD -coach (Civas)
2023
- VerBEELDing. Interactie in beeld, interactie in gesprek. Videocoaching.(Artevelde Hogeschool)
- Moeilijk gedrag bij kinderen en jongeren: visie op ‘verfijnde pedagogiek’ (door kinderpsychologe K Van lommel)
- Verbindend communiceren (Human Maters)
- ECLIPS: Het zien en omgaan met verontrusting over de thuissituatie in kinderdagverblijven (UCLL)
- Kindclusief (Artevelde Hogeschool)
- Train de trainer: Verontrusting en draagkracht in de kinderopvang (Opgroeien)
- ADHD masterclass: Het ADHD brein ontrafeld (Zitstil)
- Autisme en gamen (Gamechangers)
2022
- Levensreddend handelen
- Het zelfvertrouwen van kinderen een duwtje geven (’t Zonnekind)
- Masterclass: Emotieregulatie bij kinderen (’t Zonnekind)
- Masterclass: Executieve functies bij kinderen (‘t Zonnekind)
- Masterclass: Zelfvertrouwen en veerkracht bij kinderen (’t Zonnekind)
2021
- Programma rust in ouderschap: (Rust in ouderschap)
- Hechting
- Triggers en negatieve patronen doorbreken
- Boosheid
- Aanleren van vaardigheden aan je kind
- Executieve functies
- Angst
- Zelfvertrouwen
- Zorgen voor jezelf
- Aan de slag, speciaal voor jouw kind
- Pubers
- Aan de slag met concrete handvatten
- Broers en zussen
- Dagroutines en vrije tijd
- Weerbaarheid
- Slapen
- Grootouders
- Hoogsensitiviteit en sterke wil
- Uitdagingen bij eventuele stoornissen
- Vooruit kijken voor ons kind met ADHD (web-workshop – Zitstil)
- Autivriendelijke speelplaats (LSA)
2017-2019
- Verbindende communicatie (PXL)
- Oplossingsgericht denken en werken (PXL)
- Breinmanagement (PXL)
- Verhoog de veerkracht van je team (PXL)
- Efficiënt vergaderen en e-mailgebruik (PXL)
2012
- Intensief Pedagogische thuishulp (Haim Omer).
- Bachelor Orthopedagogie UCLL
2005
- Bachelor kleuteronderwijs UCLL
2017
- Intensief traject ABA-therapie (zie 2015-2016)
2016
- Sensorisch profiel opstellen voor mensen met autism
- ABA-therapie (1-jarig intensief traject)
2015
- ABA-therapie (1-jarig intensief traject)
2014
- IMPACT - ASS;
- Oudercursus autisme